dattaa

Minnesvärt 2010

Publicerad 2011-01-05 14:50:03 i Allmänt,

Alla sjuka stunder jag hade med den här tjejen i tvåan, går inte att komma ifrån :D
Fyllde 18 - firades i Ånge med Tessan, tom och anton!
Midsommar - helt jävla galet. Inget kommer nog slå det. Kanske detta midsommar, men det har mycket att slå ;) härligt folk, god mat och alldeles för mycket alkohol. Som de ska va :D







Amanda fyller 18 år , börjar kvällen på Goa sedan drar vi vidare till O'learys, första kvällen med brudarna, oförglömlig och förjävla kul !







Blir bjuden på Hanna och Amandas gemensamma 18 års fest, trodde inte att det kunde bli bättre men så blev det. Efter detta rullade det på och jag lärde känna östersunds finaste flickor !

(har inga bilder)

Jag och Hanna åkte till Stockholm, fyfaan vilken helg säger jag bara ! Ni skulle bara veta ;) Hade flyt från dag ett till sista dagen . Kommer bli favorit i repris i sommar iaf, ett måste !!






tog med mig Felicia, Amanda och Hanna till Stockholm för en Modell för en dag !



Och såklart den galnaste kvällen av alla när vi var hos Ida!


Och sommaren.. Semester med älsklingen och Mylle och Marias bröllop! ♥




Bara några av alla underbara kvällar och dagar, 2011 ska bli lika bra.. om inte bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela