dattaa

never ending story

Publicerad 2011-01-11 21:02:48 i Allmänt,

skola idag, de var kul att börja igen ! dock så vet jag att det kommer bli en krävande termin nu med tanke på musikalen ! Men det löser sig alltid, de gäller ju att ha roligt !

I morgon ska Felicia med mig på körskolan också och plugga, skönt med sällskap kan jag säga ! Var där idag och är äääntligen färdig med fas c! :D nu har jag fas fordon kvar och ett slutprov. efter det blir det skrivning.. kan knappt fatta de ! kännsn som att jag verkligen kommer någonstans nu ! Hoppas jag fixar körningen bara... den är ju den jobbiga ! vi får helt enkelt se vad som händer. Jag kämpar som på nu iallafall !!

JAg och Felicia ska fan fixa detta nu, peppa som faaan !! vårat mål är ju innan studenten, och lätt att vi fixar det ! vi ska ju bli raggarbrudarna på byn förfan ;) haha nej men . jag måste klara det, kan kju inte hålla på ett år till, då kommer jag ju måsta söka hjälp, de är väl liksom inte jag som är seg i huvudet..? eller..`?


hittade en liten mapp med gamla bilder på oss som jag kan passa på att visa ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela