dattaa

once you turn blond .. there's no going back

Publicerad 2011-01-09 20:51:35 i Allmänt,

kunde inte sagt det bättre själv. har nu skådat de bilder då jag än gång i tiden var i princip svart i håret... hjälp någon?! jg såg.... hemsk ut ! fan, usch... blä och fy. Nej, nu ska jag radera det hemska och återgå till att jag är nöjd med migg mer blonda hår med ljusbruna slingor! aaah, ljuva verklighet!!
förresten , vilken kung kväll dedär var !!
av olika skäl så får jag inte lägga upp bilderna på resten av folket.. så det får bli denna bara.
och denna :D

Juldagen - kuung !

som sagt... nu är jag tom på ord som vanligt, men i morgon åer jag iallafall tillbaka till östersund vilket känns juukt jävla bäst :D får träffa Hanna  igen och den bruden är saknad !! Nu ska jag mysa, sista natten med Mårten nu !!
Puss (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela