dattaa

The only girl in the world

Publicerad 2011-01-02 16:13:41 i Allmänt,

Hemma igen från stan nu. Det var kul. Hade skit trevligt :) men jag bör lära mig att fan, sjunga gör man inte på fyllan, de spelas in och det blir bara pinsamt. Pinsamt. Javisst. Är iallafall superskönt att vara hemma igen, har träffat både mamma och pappa nu, känns asbra, känns som flera år sen :o eftersom jag i princip flyttat in hos Mårten nu. Haha nej men, sover där och alla saker är där så. Tolka det som ni vill ;)

Igår blev det lite skridskoråkning, för första gången sen jag gick skola här i byn, tre år sen nu :o så länge sen.. Det var kul, men kallt. Och min 08 åkte hem idag, men han var med på nyår iallafall. Det gör inte så mycket för min favorit kom ju idag, Stepha ! Ikväll har vi bestämt oss för en helkväll med greys anatomy, kommer bli gryyyymt ! fick ju första och andra säsongen i julklapp av Mårten, så nu blir det titta av ;)

Nu ska jag strax åka till henne och bli bjuden på middag. Efter det får vi se vad som händer, kommer väl antagligen sitta fast som klister på Stepha, men de får hon fan stå ut med, efter ett halvår, så blir det ju så.







förra vintern stapha hälsade på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela