dattaa

there is a place for us

Publicerad 2011-01-21 17:19:37 i Allmänt,

peppar inför kvällen nu då !! Börjar kvällen med middag med Evelina och Felicia, senare kommer Hanna över och det blir då lite förfest och trevligt snack innan vi drar vidare på krgen, närmare bestämt o'learys!

Där kommer allt folk vara, bland annat alla underbara brudar från klassen som vi definitivt kmmer träffa upp !

Detta kommer bli kung ska jga säga er, jag är sjukt pepp! Köpte idag nya örhängen och ett partylinne, eller, de var väl faktiskt Hanna som hittade linnet, men jag köpte det ! haha ;)

Jag vill att Hanna ska komma hit nu, för jagär själv och det är tråkigt !!

här kommer en liten rundtur på vad jag tillbringat senaste timmen med ;




Innan ! (ovan)



Halvvägs!




färdig!

blir grymt ikväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela