dattaa

tillbaka

Publicerad 2011-01-05 13:32:59 i Allmänt,

jag gör mina tappra försök att få till bloggen så bra som möjligt.. jag ska inte ge upp, lovar . :)
Så typiskt att den veckan då min Stepha kommer, då blir jag magsjuk! Men bättre för tidigt än för sent, för vi får iallafall hela torsdagen och fredagen tillsammans och det ska vi bannemig ta vara på mina vänner! Det blir bio, shopping, uppesittar kvällar och en massa skitsnack och skitgodis såklart ! Kommer bli gryymt :D Det enda positiva med detta att jag ligger hemma sjuk är den att jag nu har största möjligheten att kunna plugga på körkortet, vilket jag också gör. Ska strax sätta mig med det ännu en gång, innan jag drar igång med nya episoder av Lost! :D

Hade ett bra nyår iaf :)
Firade det med alla människor som betyder så j'vla mycket, Mårten, Hannaaa, Mario, Amanda och många fler !
hejdo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela