dattaa

Utkast: Jan. 18, 2011

Publicerad 2011-01-19 08:57:36 i Allmänt,

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad gjorde jag idag?

Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne



Det är väldigt svårt att ranka det bästa minnet då jag har så många som är grymma !!

Jag gör så att jag tar ett minne som betyder mycket för mig, ett minne jag vill minnas !



Ett fint minne jag har som jag har hållt tätt intill hjärtat var då jag satt i trädet i min bakgård. Jag var fem år gammal och det var sommar.
På det trädet växte det alltid fina blommor, vita var dom. Jag var så sugen på att plocka dem, och de gjorde jag också, men då blev inte min mamma glad.
När jag satt i det trädet var det den (som jag minns det) den finaste och varmaste dagen på året, det var perfekt.
Min mamma var också hemma, men jag minns inte vad hon gjorde. Antagligen låg hon inomhus och sov, eftersom hon jobbade natt.

Jag älskade det där trädet, det var så fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela