dattaa

P&L

Publicerad 2011-07-10 12:51:56 i Allmänt,

Var  på peace and love också, en kanon vecka med min fina fina Askel! Vilka dårar man träffade på, och vilka sköna människor det finns! Och frdagen kan ha varit en av de roligaste kvällar jag haft, helt klart värt att vara funkis! Ävenom ajg inte skulle vilja vara det nästa år igen.. möjligtvis om jag får det arbetet som blev givet till Mårten, Anton och Bullen, vilket verkade vara jävligt chill till skillnad från mitt och Stephas arbete, som gick ut på att visitera de som kom in på området, eller deras väskor. Herre gud säger jag bara! Jag har nog aldrig gjort bort mig som då den fredagen heller... haha *blink*





Jag, Stepha och våra då nyfunna vänner.. men namnen är lite vaga?



Grillning på G! och juste, det där nderlaget finns inte längre, efter ett litet missöde råkade det.. smälta, eller brinna? haha



Kanske världens längsta eftermiddag? trötta, utmattade och irriterade tog vi oss till slut till campingen..



Ja, packningen säger väl allt?




Nästa år igen, då kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela