dattaa

Sommar

Publicerad 2011-07-12 17:34:13 i Allmänt,

Standing here, it's all so clear. I'm where I'm ment to be.



Som Jennifer skrev på sin blogg, är det konstigt att man kan ha det så bra här hemma? Jag mår bättre och bättre för var dag, även om jag saknar Östersund och vännerna. Fick idag hem ett klasskort (som det fattades massa klassisar på tyvärr...) och blev lite sentimental. JAg saknar många av dem så det gör ont. Tur att yran-helgen närmar sig med stormsteg, då får ag träffa Hanna igen! Innan dess kör jag på hårt som tusan med jobbet, 8 dar, många dagar 8-20. Roligt? Men vem blir rik sen då? just de ;)



Blev en kväll hos Frida igår med trevligt sällskap, vin och galet sällskapsspel. Ikcäll kör vi på spelet igen, och jag tänker fan vinna! ( var inte långt ifrån igår heller, var faktiskt tvungen att avbryta och gå hem pågrund av jobb...)


Nu blir det en sväng in i duschen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela