dattaa

Hemkommen från arbetet, nu förebereder vi

Publicerad 2011-06-18 17:35:16 i Allmänt,

Som sagt, hemkommen från arbetet, nu har jag tillbringat och ska tillbringa resten av min tid till att fixa mig inför ikväll, då jag ska traska över till Felicias place för lite firande, hoppas de blir skoj ! vill se dig dansa på soffan+ bordet igen nu felicia ;) Jag har dock problem med mitt hår och allt, känner mig uttorkad och ful.. kanske jag ska gå i pyjamas så jag kompletterar mitt ansikte bättre?

Ett minus med min stora flytt är (det finns massor av dem) är att min kameraladdare har försvunnit i flytten, så nu är jag kameralös :( och jag vet inte vart mer jag kan leta heller. Jag måste finkamma rummet innan Agusti då vi åker till Paris, eftersom mårten tappat bort laddaren till sin kamera också, vi kan inte åka till Paris utan kamera, nej aldrig!

Nu ska jag strax få i mig lite middag och sen drar jag, ha en fin lördagkväll allahopa :)




Jag och fina tjejen Felicia, har haft en grym start på sommaren med henne! :)

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-06-19 14:28:59

Och så ska den fortsätta :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela