dattaa

Jobbar

Publicerad 2011-06-17 16:29:43 i Allmänt,

Jag jobbar på, så länge jag kan stå!

Jag erkänner, den var sämst!

Har just kommit hem från mitt sommar vikariat och känner mig helt slut, trött och seg. Längtar till soffan, där ska jag tillbringa min kväll med morsan, alice och ellen! (förhoppningsvis får jag, alice och ellern bestämma vilken film som ska hyras, mamma blir som oftast utröstad av oss, haha!)

Jobbet går för övrigt skitbra, trivs bättre och bättre för varje pass, och de trodde jag aldrig, de trodde nog ingen!!
Så nu är det bara att se till att sköta det så jag får så mycket jobb som möjligt, imorgon ska jag jobba igen, men slutyar klockan två så när jag slutar har de andra precis ätit sin frukost ;) blir ju perfa!

Och de blev ju ingen östersund i veckan.. :( men åker nu på måndag istället, och jag ska tala om för er att jag längtar! Bio, som är en viktig del i mitt liv, men också kommer jag få träffa Tåqvist, Hanna, och Emelie! Jag har seriöst abstinens efter dem, det var tre veckor sen vi sågs, om inte mer? det är alldeles för mycket ! Dessutom saknar jag själva östersund så jag dör, jag kan inte fatta att jag inte bor där längre. Att jag inte har min lägenhet att gå hem till, eller bjuda hem folk till, eller något. Jag saknar tillochmed Ica kvantum!

Nej nu ska jag ta och handla lite pasta till morsan, (och kanske lite snacks? hihi)

Vi hörs senare :)



Tåqvist får stå för bilden idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela