dattaa

Nu är sommaren här!

Publicerad 2011-06-14 15:50:32 i Allmänt,







Har börjat arbetet förra veckan och det har gått bra! Igår och idag hade jag ledigt, men imorgon kör vi igen, inte dumt det heller, att tjäna sig lite till plåbken nu inför parisresan ;)

Tänk, sedan jag kunde tala har jag alltid velat åka till Paris, det har varit det absluta drömresemålet! och nu när jag tog studenten fick jag det i present, helt otroligt är det! obeskrivlig lycka är vad det är . !! ♥
Sen fick jag superfina gåvor av resterande familj och vänner! Armband, fotlänk, pengar, ett fint hjärta att hänga på väggen med the three big L:s! och massa annat fint , tack igen ♥

Nu kanske min blogg blir lite trevligare att besöka då jag har en mycket mer välkomnande design som jag lånat av http://tescho.se/ !

Och en annan sak! Nu är de sommaaaar! hoppas värmen kommer tillbaka snart, vill bli brun och fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela