dattaa

buhu..

Publicerad 2011-03-02 08:08:19 i Allmänt,

Tessan fick ta och klippa mina toppar i helgen eftersom mitt hår såg förjäävligt ut, det var så slitet och hemskt. Men, som man säger, vill man va fin får man lida pin.. och i mitt fall fick ajg bara lida och jag blev inte fin alls !

Mitt hår, som var så långt och jag kunde ha det utsläppt och ara fin ändå.. nu tänker jag ha uppsatt i flera månader tills det växt ut igen !! Det ser, hemskt ut mina vänner, hemskt! Det blev riktigt kort, och när jag ser mig i spegeln vill jag bara slå sönder den. Jag skulle aldrig blonderat mig!! ja skulle stannat med det bruna och förgar varannan månad, SOM VANLIGT! varför envisades jag.. blir så ARG på mitt några-månader-gamla-jag! (arg gubbe)

Ja som sagt, inge mer utsläpp för min del! eller så får jag helt enkelt ta och leta fram  1000 spän från någonstans och införskaffa mig löshår som resten av tjejerna, men då blir jag väl beroende av det såklart. Men de är de värt, sååå värt det...


Nu har jag gnällt nog va?

Så nu vet ni, jag mår superdåligt av mitt dumma dumma hår... :'(



♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-03 17:24:50

ja men det är du det?

jag har sena dagar i skolan och får knappt körlektioner alls. och min pappa är borta väldigt mycket som du vet, så det är inte så jävla lätt för mig att kunna köra hemma heller. så nej jag tycker inte att z är bra alls, eftersom de tar in fler elever än vad de har tid med.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-05 16:23:04

nehe? vad handlar det om då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela