dattaa

But I do all the time

Publicerad 2011-03-01 08:05:54 i Allmänt,

rubriklös igen..??


Idag början skolan igen efter en liiiten långhelg vi haft. (sen i torsdags!) men tillbaka till allvaret som sagt, känns bra på något sätt ändå :) I förra veckan var en toppen vecka.. för då klarade jag mitt körkort :D:D lyckan ar enorm! och jag kan inte heller fatta  att jag fixade det, kan int fatta det riktigt än heller ! Men det känns bra, riktigt bra !

Har skjutsat runt mårten i helgen, nu är de allt ombytta roller mina vänner. Eller, när de är hans bil vi åker i är de nog mest jag som blir skjutsad, men annars är de han!

Det var väl allt för idag, har heldag på musikalen så bäst jag sätter fart mot bussen !



Älskar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela