dattaa

changes

Publicerad 2011-03-22 22:58:39 i Allmänt,

Jag är uppe när jag verkligen bör logga och sova nu. I morgon blir de upp ur sängen klockan sju, INGA ursäkter ! och vara aktiv till 10 på kvällen då vi får åka hem och sova igen. Det blir tufft, men vi kalrar det, de mpste vi. Och nu när alla kläder är färdiga tror jag de blir grymt rent ut sagt :)

Kan bara säga hej hej, jag gillar inte mitt liv så mycket som jag borde denna vecka, för såhär stressad har jag nog aldrig varit, men de blir bra, försöker tänka så, de fixar sig..!!

Men som sagt, hoppas ni inte glömmer att komma och kolla på våran musikal nu!! Torsdag, fredag och lördag, klockan sju alla dagar !

Sov gott
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela