dattaa

Elfte bilden

Publicerad 2011-03-29 18:15:21 i Allmänt,


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en tid du saknar.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

11e bilden: En person du kan berätta allt för.




Kan prata om allt med Bruden, och alla ser ni ju vem de är ? ;) är ju inte så att de är första gången hon dyker upp på min blogg ! Hon är så snäll och omtänksam, har bara mött två mäniskor i mitt liv denna , underbarast!

Kommentarer

Postat av: Jenna.

Publicerad 2011-03-30 23:45:36

Tidsskillnaden fackar ur totalt här, jag har inte riktigt vant mig det här med Sverige - Thailand dygnsrytmen. Så jag vet att jag är sen, men bättre sent än aldrig? Men grattis i alla fall, grattis i efterskott. Hoppas att du hade en kanondag. Fast i och för sig kan det kanske vara bra att gratta i efterskott, för då blir man ju inte en i mängden som det lätt blir när alla ska gratta på Facebook. Och där kunde jag ju dessutom inte heller gratta, när du har tagit bort mig som vän. Men i alla fall, grattis igen gammaltanten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela