dattaa

Hogdal..

Publicerad 2011-03-04 12:18:45 i Allmänt,

Jag kan inte blogga längre, finns ju ingenting att skriva om...?

Det är bara massa skolarbete och en hel del musikal nu när premiären närmar sig.. vi har en hel vecka på oss att öva och bara att skriva om det får paniken att växa, det får mig att tänka på allt som vi inte har hunnit med att göra ännu, som att ajg och Tåqvist inte har övat på våran dans tillsammans ännu? de är så fan dax nu efter lovet, köra hårt VARJE DAG!

Nu ska vi upp och handla lite godis, sen åker jag med Mårten hem till byn... blah. Men Hanna kommer ju i morgon och de blir bra ! Sen åker jag tillbaa igen på måndag, TROTS lov, är man inte bra så säg?! 


Finns inte mycket att skriva om, och alla de bra bilderna som jag tänkte lägga upp är kvar på telefonen, så ni slipper ! eller ska jag slänga in en gammal goding? tror de får bli så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela