dattaa

inspelning

Publicerad 2011-03-14 16:28:05 i Allmänt,

idag blev jag färdig med mina inspelningar, och om jag får tag på en brännbar skiva tills i morgon kan jag vara färdig med projektet :D känns verkligen toppen. Idag känns allt toppen! Nej hörrni, p-piller är verkligen ingenting för mig, förstör bara en massa. Har iaf fått fin hjälp av Cassandra och Hanna och Bosse i studion, utan dem vore de nog inte möjligt. Tack ännu en gång :)

Efter det bestämde jag mig för att utnyttja vårvädret och gå hem, och Cassandra joinade mig. På max 25 min tog vi oss från stan och hem till mig, det gäller att powerwalka gott folk, annars är de väl ingen ide att promenixa. eller?

Är detta verkligen samma brudar...?








nu är vi ju SNYGGA brudar ;)

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2011-03-14 18:23:04

Det är vi :D Iaf på insidan hihi :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela