dattaa

nattugglan

Publicerad 2011-03-15 23:26:49 i Allmänt,

jag vill inte sova, har fortfarande ångest över drömmen sm jag hade inatt. Det var den värsta mardrömmen på flera år och jag känner att jag har känslan kvar. Jag är livrädd att jag ska återvända till drömmen. Jag vet självklart att det är en mini sannorlikhet att de skulle ske, men ändå.. det är obehagligt.

Så jag skriver av mig här istället, och jag ska försöka undvika att skriba någonting om skolan, är ju expert på det har jag märkt! Men de är ju det som är aktuellt..

Idag kom Mårten förbi en sväng, men han åkte lika snabbt... ledsen i ögat! Nu får jagj inte träffa honom förrän lördag, men de är ju inte allt för länge iallafall! Då ska jag tillbringa varje sekund med honom, för nästa vecka, premiär veckan kommer jag inte ha en sekund ledigt. Då är det full rulle som gäller!


Nu kom jag in där med skola igen... sorry ! men ni kommer väl ihåg att gå in på ticnet.se och skaffar er biljetter till musikalen Sound f Music, som vi estet treor håller i? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela