dattaa

shopping

Publicerad 2011-03-15 17:46:25 i Allmänt,

de är en kick att shoppa, jag erkänner, känns ju toppen ;) särskilt när man hittar något som verkligen klickar när man provar på det ! Så igar kch idag tog jag slut på mitt presentkort som jag fick av pappa i julklapp. Men de är alltid bra med kläder ju !





Och nu när jag håller på och bloggar så kan jag passa på att visa lite bilder sne jag åkte slalom med syrran Ellen i lördags. Det var super mysigt och att vara bara jag och Ellen var ju toppen. Bruden  kan åka, gjorde ju storasyster stolt hon !







Kommentarer

Postat av: Mårre;)

Publicerad 2011-03-16 23:57:28

Vilken vacker kvinna jag har!!! Är en väldigt stolt pojkvän:) Älskar dig! Puss din Mårten<3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela