dattaa

At school

Publicerad 2011-05-11 12:24:10 i Allmänt,

Jag tycker det är roligt att jag som har jobbigast att bli brun i familjen får höra på skolan hur brun jag blivit. Det är lite kung :) så aknske kanske är inte hoppet ute för mig ännu. Jag ska kämpa mig fram de sista tre veckorna så jag får fina ben till studenten. Mums! Och just de, måste hitta skor. De är de enda problemet för mig nu.. hittar men vill inte köpa denm. hm, hittat ett par nu och älskar dem, men köper jag dem? nej... Jag aknske måste köpa båda?
Nu när jag sålt soffan har jag ju pengar att göra det, men då har jag mindre pengar sen. Man gillar ju som känslan med att ha pengar i fickan !

Nej nu orkar jag inte blogga mer, men ikväll när jag sitter i min tomma lägenhet kanske det kommer upp ngt inlägg ;)




Hejdå från solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela