dattaa

Det är studenttideeer bby!!

Publicerad 2011-05-29 11:08:56 i Allmänt,

jag kan knappt beskriva hur roligt jag haft den senaste tiden, hur roligt jag har och kommer att ha nu de sista tre dagarna.. förstå.. TRE DAGAAAR TILL STUDENTEN!!

Den helgen Hanna följde med mig till hogdal var utan tvekan den roligaste jag och hanna haft, någonsin! Shit, vad hände inte liksom? Jag och hanna som brukar vara hemma först vid 12, 1, den gången var vi inte innan fyra. skrattmusklerna var välanvända när vi vaknade dagen efter och vi tog en välförtjänt dag i solen. underbart ! och lördagskvällen ska vi inte ens tala om, de flesta vet ju ändå vad som hände då ;)

Vi har ju välkända saker som "come oveeeeeer herreee" , det kommer jag nog få leva med nu.. ;)

helt klart en helg värd att minnas, och inga kort togs.. tråkigt nog. jag som brukar ha den i högsta hugg ! men alla inblandade vet att kvällarna var sjuka ! :))

så har vi haft studentvecka med sista konserten med klassen, studentgrillen där jag träffade gamla vänner, underbart !! det var värt det, riktigt skoj! Fight thee powweeeer.. som en kär vän skulle sagt ;) (lite intärnt)

I helgen har även brorsan varit på besök när jag hade klassfest i fredags, det var galet. minst 4 personer fick smeka mitt tak, flk red runt på varandras axlar, twister, lap-dance, raggningar, pinsamma sms, studentlekar och tokerier. fan vad underbart ch jag kommer sakna det som fan ! Därför tar vi vara på detta nu, och börjar igen direkt på måndag! Först personalshow, vilket kommer bli sjuuukt grymt eftersom de lånat våra kläder från musikalen. man kan bara undra vad de kommer koka ihop ;)

sen blir det att fira loss!! yees yes ;)


lite bildder :D













Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-05-30 13:48:17

svar;

det värsta är att det inte går att fixa, jo om nu det går att spola tillbaka tiden. :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela