dattaa

åååh hår

Publicerad 2011-11-25 19:08:25 i Allmänt,

(skulle inte varit Rihanna där i klippet, blev nå galet? var iaf petter jag lyssna på, stor skillnad ;) )

Satt och kolla igenom bilder.. och kom att tänka på hur mycket jag faktiskt saknar mitt hår :( mittt låånga blonda hår... </3 men det var ju nödvändigt att klippa av det, absolut, det blev slitet och äckligt, och det var enda chansen att rädda mitt friska hår. Så nu är det kort kort kort.. och så nära min naturliga hårfärg som det går att få..


Jag har nog haft alla färger och frisyrer.. vilkwt jag bara passat i en ;)



rött och fluffigt




kort/blont/risigt



långt och svart



lockigt och mörkbrunt




Långt och blont... suck, sakna </3

orkar inte lägga upp sista på hur håret är nu, datorn trodde tydligen jag hade ca 10 år på mig att lägga upp bilden så skit it !

ge mig mitt hår.. ge mig ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela