dattaa

här vare livat

Publicerad 2011-11-02 06:00:03 i Allmänt,

haha jag som skulle bli jättebra på att uppdatera?
gick inte så bra tror ja !

Klockan är tio i 6 på morgonen och jag drygar ut tiden innan jag ska gå ner till bussen, och åka till pendeln, som tar mig till tåget, som jag ska åka med till uppsala, så att jag sedan kan springa till skolan.. haha, det är min vardagsmorgon ! Huvva, hoppas hoppas verkligen jag slipper det snart, ni måste hålla tummarna för mig, oki? :)

förstår inte varför jag inte skriver oftare, är så skönt att skriva av sig, nu känner jag att jag nästan inte kan sluta ! även om jag inte har något vettigt alls att säga !

Men än så länge har min studentperiod gått upp och ned iallafall, bra och dåligt, men i helgen var jag hem till älskade hogdal och träffade mina fina vänner, Hanna kom också dit, fina  människa !


(bilder får komma i  nästa inlägg, internet.så.segt! )


Så just nu lever jag för *:a ******** ! för då kanske min önskning slår in, kanskekanskekanke... dock är chansen mycket stor! och vi måste hålla tummarna för tentan som jag genomled i måndags! JAG MÅSTE KLARA DEN! så jg  får det där ur världen någon gång... hata den där kursen, rena grekiskan..





fick bli en ädre bild som jag redan lagt upp, det gick inte lika segt?

Nåja, nu måste jag väl ner till bussen... here we go again !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela