dattaa

hej

Publicerad 2011-11-25 18:45:29 i Allmänt,

hej, sitter här i min och mårtens lilla etta i stockholm och väntar på att Idol ska börja. Har hela dagen pluggat och plöjt igenom Lost avsnitt.. men sista säsongen är så sugig att det är tråååkigt att se. jag kollar bara för att jag VET att min döda favoritkaraktär återkommer i de sista avsnittena.. so I'll keep hangin' ! ;)

Sitter nu också och överväger om jag ska med på klassfesten imorgon eller stanna hemma.. saken är den att jag vill med massa massa, men festen är i uppsala, jag bor i stkhlm.. Jag vill inte sova borta, har möjlighet till det men är inte ett stort fan av det alls, jag vill vakna upp i min egna säng med mina saker runt om mig !! och kunna brja dagen. Jag har också en tenta nästa vecka så all vaken minut böör vara till för att öva inför den..

Bir förmodligen så att jag är med någon timme och tar tåget hem då de andra går ut på krogen, är väl inte ett stort fan av det iaf så ;)


kan bjuda på en av låtarna som spelas på min teve ikväll :


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela