dattaa

idol 2011

Publicerad 2011-11-05 19:08:54 i Allmänt,

som kompensation för att rihana ställde in ca 2 minuter innan starten unnar jag mig att gå och se idolfinalen 2011 med Felicia!! är riktigt peppad, kommer bli grymt ! :D Felicia och hennes kille kommer ner till mig och mårten (och förhållningsvis så har då jag och mårten ett ennat boende, i uppsala :) ) och stannar här nere hela helgen, anar inte hur mycket jag längtar :D det är bra att ha denna å se fram emot nu under skolan, är sjukt tufft nu.. och dessutom väntar jag på mitt tentaresultat... skicka det nu liksom aaaaah !!


Man vilka hoppas ni kommer till final? det är inte alls många jag känner som ser på idol överhuvudtaget iår.. men jag hoppas (men alla vet vi ju att hon kommer komma dit) att Amanda Fondell tar sig till finalen och amanda p eller moa :):) fast jag gillar ju robin också.. vårt svårt !

iallafall, idol 2011,  PEPPA PEPPA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela