dattaa

söndag

Publicerad 2011-11-06 16:40:25 i Allmänt,

Effektiv dag, har tillbringat precis hela dagen i sängen framför datorn, lost och tevespelet. har inte funnits någonting att göra ;(

Men har mestadels tänkt på kommande event, allt jag ser fram emot ! och för första gången så är det inte julafton som jag längtar till som mest denna gång, skumt nog haaha.

Men slänger upp någon bild sen den kvällen då det var tänkt att vi skulle gå på rihanna.. fick helt enkelt göra det bästa av situationen och det fick bli en kväll i sockholm..









Nu ska jag fortsätta med att vara effektiv tänkte jag.. genom att göra mig och mårten tacos och se på senaste transformers. men hallå, lite förtjänar vi det, det är måndag imorgon och idag är det guds dag, vilodagen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela