dattaa

dags för fredagsmys

Publicerad 2012-02-10 12:59:00 i Allmänt,

Fredag igen, veckorna går så fort, alldeles för fort !
Och igår kom Mårten hem, men nu har dragit för att spendera en natt hos sin pojkvän (skämt å sido) Dennis. Jag vill inte bli en sån flickvän som sätter klorna i sin kille, så även om det är tråkigt tt vara själv en kväll till får mårten lite umgänge iallafall! Jag får kika på en bra film och mysa ner mig under filten.  Funderar på The Shining av Stephen King, men bara jag såg treilern på youtube fick jg rysningar - tror inte jag vågar ensam! :| Och ingen har jag att ringa över heller. Jag vet, forever alone. Haha.



trevlig film att handskas med själv .. men med mycket gott och en stor filt så bör de gå.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela