dattaa

längtar hem

Publicerad 2012-02-11 00:16:51 i Allmänt,

Jag vill åka hem! Men jag kan inte förrän april!! hur galet är inte det.. jag brukade alltid vara hemma förut ju..





Om jag åker hem får jag träffa min allra bästa vän min fina fina vän som jag saknar så otroligt mycket!! Blev så nostalgisk när jag satt och kollade igenom alla bilder från våra tokigheter tillsammans.. Vi har verkligen gått igenom allt som tvä vänner kan gå igenom (och inte allt men det är inte långt ifrån) och vi har bara umgåtts lite mer än ett år!! Jag saknar dig hanna, jag saknar dig så det gör ont!! Det är jobbigt att inte kunna komma över helgen, att inte vara ett samtal bort som alltid, det är jobbigt att vi inte lika ofta kan ses och göra bort oss tillsammans! Det är jobbigt att du inte är här hos mig och tröstar (förlåt, läxar upp mig och säger åt mig att skärpa till mig) när jag är ledsen eller har själömkan.

Jag vet att vi har en sådan vänskap som håller i alla väder, och vi kommer alltid finnas där för varandra! (okej jag kommer finnas där för dig, sen antar jag ;) ) Man finner små delar av sina "äventyr" i livet som man håller kvar när man går vidare - för dom delarna gör dig till den du är. Du är en av de viktiga delarna jag tog med mig när jag släppte livet som galen tonåring i kalla Östersund och flyttade till "storstaden" för att prova livet som student och sambo.

Ja, jag blev nostalgisk och jätte-töntig nu men jag menar varenda ord ! Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden ett år och göra om precis allting ! Inte ens studentkvällen kan klå de impuls kvällar vi festat tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela