dattaa

pepparåå

Publicerad 2012-02-09 20:48:31 i Allmänt,

har funderat på en sak - våren är påväg!

och det betyder en maassa skoj ju ! Ja, ingennting kan klå våren 2011, studentvåren! Men jag ska verkligen göra mit bästa för att komma upp i samma nivå denna vår ! Jag fyller 20, det är våryran, det är den välkända valborg (oooh peppad tjej!!) jag ska söka nya program till hösten. Jag får verkligen göra det bästa av denna vår eftersom jag inte har någonting alls planerat inför sommaren!

Det blir till att jobba hela sommaren och sedan tillbaka till skolan! Självklart är jag väldigt avunsjuk på mina vänner som ska resa runt i sommar, eftersom de har jobbat nu när jag pluggat har de den ekonomin... de dummisarna! hm ;) men min tur kommer, jag ska bara plugga färdigt så kan jag resa sen. jag har två alternativ, åka en gång per år eller en lång paus från livet genom att åka en liten jorden runt resa? jag röstar nog på det sista för om jag känner mig själv rätt, kommer pengarna gå till annan skit så.. ;)

Våren 2011:



Jag och mina fina vänner från musikalen var och gästade radio!



Studentfester hos mig innan alla galna kvällar på krogen eller hos någon annans place !



Mysiga eftermiddagar utomhus!



Balen!



Studentmiddag



Studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela