dattaa

galet.

Publicerad 2012-03-07 13:39:38 i Allmänt,

Vilken helg.. har inte varit så känsloladdad på läääänge. På gott och ont !

Det bästa med hela helgen var att min hanna kom hit och hälsade på, vi gick på stan, kollade på film och grät grät grät.. festade och fikade och bara hde det gött. Och mindre roliga saker var vi med om också, fredagen på krogen skulle jag göra ogjord om jag kunde för min del, fyfan..

But, Life goes on, ! och ingenting att haka upp sig på, dumma saker, alla gör vi bort oss ibland, och jag tycker att vi lär oss av det, det är bara så att vi måste det! Annars, hur vet vi vilka vi är? Jag formas till den jag är, av dåliga och bra saker, så jag lär mig och formas. Alla hinder är bra hinder, även de dåliga, eftersom, efter ett hinder, är du starkare än innan !

Bullen och Tony var också här i helgen så det har varit full fart framåt hela dagarna, så nu är det tomt och tyst.
Åter till verkligheten och plugg!
:)



Fredagen. Cicci, Hanna, Bullen och Mårten. Det var tjejernas röjar-kväll.





Bakis dagen. Bestod av, fika ute, lite affärer och Titanic. Tårarna slutade aldrig rinna .. haha herre gud.

Kommentarer

Postat av: Hannaaaaa

Publicerad 2012-03-08 21:18:54

Fulaste bilden jag sett på mig! Haha men helgen var bäst :D

Postat av: Hannaaaaa

Publicerad 2012-03-08 21:19:42

Fulaste bilden jag sett på mig! Haha men helgen var bäst :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela