dattaa

Men hallå igen!

Publicerad 2012-03-22 17:21:51 i Allmänt,

Nu är det nedräkning som gäller, 4 DAGAR KVAR SOM TONÅRING! Woop woooop, eller? Det är på både gott och ont antar jag, men, jag längtar ändå. Jag har iallafall något att se fram emot! Nu när tentan är och slickar mig i arslet så behöver jag det. Och på söndag kommer pappa och Liv hit ner till Uppsala och hälsar på mig, det längtar jag också till, som faaan! :D Det ska bli tårtkalas och jag ska bjuda på mina goda kladdkakemuffins, japp, Datta har lärt sig baka något i denna värld ;) haha.

Men det är så många andra jag känner som fyller år i mars månad så min plånbok skriker av smärta iallafall, tråkigt nog. Och det värsta är att jag inte har någon aning om vad jag ska ge någon? Jag har fixat till min fina vän Hanna, men sen då? hm, vilket dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela