dattaa

Halloweeen

Publicerad 2012-10-29 14:34:38 i Allmänt,

hur många kom inte fram till oss i helgen efter vi gått från den tråkiga middagen, och frågade varför vi hade blod i ansiktet? bra fråga det. Jag och brudarna var iallafall på halloweengask och det hela var ju bara komiskt !
 
Tänk er att ni förväntar er en gryym fest, med massa nyrr folk osv.. Så kommer ni till vad som verkar vara ett privarparty. Haha, allt var intärnt, alla kände alla. (det var ca 30 pers där förutom oss..) De stirrade på oss som.. vad gör ni här? Är ni ny i nationen? haha. (näää, vi är med i norrlands)
Under middagen när de höll sina intärna tal då kunde jag inte hjälpa att hålla emot garv för det mesta. Eller så såg jag ut ungefär såhär:
 
 
Så, så fort middagen var över så smet vi till norrland nation och hade superkul :) Mycket dans och tillochmed jag fick i mig en hel shot. (fast jo, det tog ju sin tid det med haha)
 
lite bilder: 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela